8. den (Tamaşul Mare)
< 7.den> 9.den

Vf. Lerescu(1690)
 Vf. Răchitei(1566)
 Vf. Tămaşu Mare(1735)
 Curmătura Foii(1367)
 7. výškový tábor(~1450)

Bohužel již jen ve dvou zjišťujeme, že medvěd nám jídlo nesežral. Po desáté vyrážíme an jihovýchod, směrem k Piatře Cr. Potřebujem nabrat vodu, a tak v blízkém sedle scházíme hledat pramen. Tato záležitost trvala přes půl hodiny, neb voda byla opravdu daleko.

Cesta vede přes les, občas není značení ideální - díky „fake značce“ zabloudíme a zajdeme si asi 500 metrů. Po poledni s pomocí GPS, jejíž baterie jsem zahřál v botě, zjišťujeme naši polohu: 4 km SZ od Vf. Râchitei (již na mapě Piatry!!).

Počasí je OK, ale za kopcema Iezer Papuši se objevují první mraky. Doufejme, že nás nechytne déšť někde ve skalách..

V půlce dlouhého výstupu na Tamaşul Mare potkáváme dva muže neznámé národnosti (mluvící dobře anglicky), kteří směřují na Fagaraš - GOOD LUCK. Pokračujeme až k Curmatura Oţeţelei - pod sedlem má být pramen. Bereme vodu, ale sedlo, kde jsme chtěli spát, jakoby neexistovalo. Táboříme asi v 18:15 půl km jižně odtud.

Přestože na déšt to nevypadá, raději stan i jídlo více zabezpečíme vůči vodě. Spotřebujeme poslední kečup a sýr - těstoviny jsou dnes o poznání lepší než ty minulé